Hilang !!! Barangan Hak Kerajaan diLarikan Oleh Zakaria??

MASIHKAH INGAT KEHILANGAN PERALATAN DI URUSETIA PENERANGAN NEGERI DI JALAN PEJABAT??

Orang bernama Zakaria Dagang ni nak tunjuk hebat, membuat status dalam FBnya mempertikaikan MB Dato' Razif baiki rumah di Seberang Takir.

Rumah itu soal hak milik peribadi.
Ini berkaitan Urusetia Penerangan Negeri Terengganu adalah hak kerajaan dan rakyat.

Mengapa semasa menjadi Pengarah Urusetia Penerangan Negeri Terengganu (1999- Mac 2004) tidak urus dan jaga harta benda kerajaan dan rakyat dengan baik dan sempurna.

Barang-barang seperti peralatan kamera dan yang berkaitan dengannya dibeli oleh pengurusan Urusetia Penerangan Negeri masa itu yang Pengarahnya saudara Zakaria Dagang tanpa mengikut prosedur kewangan yang betul, malah tidak ada rekod. Itulah pengurusan pentadbiran Islam wahai Zakaria Dagang?

Pegawai Pejabat SUK Terengganu memberi tahu banyak peralatan di jabatan yang diketuai oleh calon Pas Seberang Takir itu (Zakaria Dagang) tidak tahu ke mana pergi selepas kerajaan Pas Terengganu tewas pada PRU11 pada tahun 2004.

Melesapkan barang-barang milik kerajaan dan rakyat Terengganu adakah sebahagian dari ciri ciri pemerintahan Islam wahai Zakaria Dagang??

Jangan cuba nak memburukkan orang lain, kalau diri sendiri banyak melakukan sesuatu yang tidak berakhlak sewaktu berkuasa.

No comments

Powered by Blogger.