#PRKROMPI : Cerita LAWAK Dari Tuan Ibrahim Malam Tadi

tn IbrahimRompin : Ceramah yang dianjurkan oleh PAS Kawasan Rompin malam ini telah diadakan di Kampung Sepayang didalam Pusat Daerah Mengundi(PDM)  PONTIAN yang mana telah dihadiri oleh Dato’ Tuan Ibrahim Tuan Man Pesuruhjaya PAS Negeri Pahang.
Dalam ceramah yang dihadir kira-kira 60 orang dari kalangan ahli PAS membuatkan Tuan Ibrahim begitu semangat sekali dalam menyampaikan ceramahnya malam ini.
Antara tajuk yang telah didendang pada kali ini dengan GST menjadi sasarannya dan beberapa ISU lapuk menjadi taruhan PAS Rompin ini dengan menojolkan beberapa penceramah HEBAT dan diantaranya Ketua Muslimat PAS Pusat Siti Zailah bte Mohd Yusoff dan bekas calon PAS PRU 13 yang lalu Nuridah Mohd. Salleh.
Dalam intipati yang menarik minat penulis pada ceramah kali ini, “JIKA PAS MENANG PARLIMEN ROMPIN INI, GST AKAN DIBATALKAN”???? nak tergelak pun ada...
APAKAH yang ada dipemikiran pengundi Sepayang pada ketika itu dan mungkin LAWAK 2015 menjelma pada malam ini yang diberikan oleh seorang PESURUHJAYA PAS NEGERI PAHANG ini…
Mana-mana ceramah PAS yang diadakan di ROMPIN ini dengan menabur janji-janji kosong untuk menarik pengundi dan pada HAKIKATnya PAS tahu itu adalah kerja MENIPU YANG WAJIB mereka lalkukan demi meraih UNDI disini.
Kusyuk Mendengar Ceramah PAS di Kampung Sepayang dalam PDM Pontian.
Kusyuk Mendengar Ceramah PAS di Kampung Sepayang dalam PDM Pontian.
Sementara itu menurut soal selidik tidak rasmi, penduduk-penduduk di perkampongan orang asal di beberapa buah PDM menunjukkan mereka tetap setia akan menyokong calon Barisan Nasional Dato' Hasan Arifin dalam pemilihan Pilihanraya Kecil Parlimen Rompin pada 5 haribulan nanti.
 
Kajian dan soalselidik yang dijalankan dibeberapa buah PDM termasuk PDM Bandar Bukit Ibam menunjukkan mereka adalah penyokong setia BN dan tidak akan berubah arah walaupun cuba di'beli' oleh parti pembangkang. Mereka telah membuat pilihannya dan bertekad akan terus memberikan sokongan kepada Barisan Nasional.

No comments

Powered by Blogger.