Terjun Dari Menari - Patah Semua Tulang Tapi Masih Selamat

Mangsa dibawa ke Hospital Kuala Lumpur
VIDEO yang dirakam dari sudut lain ini menceritakan bagaimana mangsa yang terjatuh dari menara Masjid Kampung Baru Kuala Lumpur itu sebenarnya bukan untuk membunuh diri akan tetapi terlepas dari cengkaman tangan nya.

Mangsa telah membuka tali pinggangnya sebelum memanjat ke bumbung Menara Masjid dan beberapa saat kemudian tidak dapat mengcekam dengan baik lalu terlepas dan jatuh kebawah.

Menurut sumber seorang lelaki warga tempatan cedera parah setelah terjatuh dari menara masjid setinggi 70 kaki di perkarangan Masjid Kampung Baru malam tadi. Dalam kejadian itu kira-kira 7 malam, mangsa yang hanya dikenali sebagai Abshah, 23 tahun.

Mangsa patah kedua-dua belah kaki dan tangan serta lebam pada belakang kepalanya. Jurucakap bomba dan penyelamat Titiwangsa berkata, berdasarkan saksi, mangsa dilihat memanjat pada bahagian menara untuk naik ke aras bumbung sebelum terjatuh. 

Video yang berdurasi selama 58 saat itu telah menceritakan sepenuhnya bagaimana mangsa jatuh dari menara Masjid Kampung Baru itu.

Maafkan admin kerana terlanjur kata dengan perpeksi video yang pertama dimuat naik dari blog ini. 







No comments

Powered by Blogger.