Sekarang PPBM Terengganu Dah Ada 2 KEM

DESAS-desus pergeseran pemimpin penaja dari Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) bagi negeri Terengganu sedang bergaduh sesama sendiri akibat perebutan jawatan peringkat bahagian mahu pun negeri.

Ada yang menyatakan PPBM Terengganu kini sudah mempunyai 2 kem, satu kem pengerusi penaja baru dan satu kem pengerusi penaja pendaftaran ahli parti tersebut.

Bagi pengerusi penaja keahlian PPBM Terengganu pula tidak berpuas hati apabila Pengerusi, Presiden dan Timbalan Presiden yang telah melantik Razali sebagai Pengerusi PPBM bagi negeri Terengganu dan juga timbalannya Mohd Yusop Majid.

Menurut sumber PPBM, pengerusi penaja keahlian parti itu mengamuk setelah diumumkan nama Razali sebagai pengerusi negeri dan terus melarikan diri dari majlis yang dihadiri.

Tambahnya, pemilihan Razali telah dilihat apabila beberapa program yang diatur melibatkan  timbalan PPBM ke Terengganu dan memilih kediaman Razali sebagai tempat persinggahan.


Dan yang terbaru program diadakan di Ajil itu menyerlahkan lagi bahawa Razali akan dilantik oleh pimpinan pusat bagi negeri Terengganu setelah Razali memainkan peranan yang penting serta ditambah dengan kekuatan ekonomi beliau (kewangan).

No comments

Powered by Blogger.