Eric Paulsen Pelampau Kristian Hina Ummat ISLAM Buat Umrah

Masihkah kita ingat pada awal tahun 2015 hingga ni seekor anak BABI Cina DAP ini telah menghina Agama Islam, menghina badan yang bertanggungjawab terhadap ISLAM di negara ini.

Kali ini anak BABI ini sekali lagi menghina Agama ISLAM dengan secara langsung menghina Ummat Islam yang menunaikan Ibadat Umrah hari ini.

Kenyataan Pengarah Eksekutif Lawyers for Liberty, Eric Paulsen yang mengaitkan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) Januari lalu dengan penyebaran fahaman ekstremis memperlihatkan kebiadabannya terhadap umat Islam dan pengamalannya di Malaysia.

Eric BABI menuduh JAKIM mempromosikan agenda ekstrem melalui khutbah Jumaat pada setiap minggu ternyata membuktikan beliau seorang yang biadap.

“Dia perlu diajar selayaknya agar lebih beradab dan berbahasa.

Eric dalam kenyataan Twitter miliknya, menghina Najib dan ummat Islam yang mengerjakan Umrah dan menyebarkan melalui twitter nya.

Apa yang Eric lakukan boleh dilihat sebagai serangan secara bersiri dan terancang oleh golongan yang mendokong agenda liberalisme tajaan Barat terhadap kedaulatan Islam di Malaysia.

KAMI mesti bertegas dengan tindakan provokasi yang dilakukan oleh mana-mana pihak seumpama ini dan bertindak segera sebelum ia terus merebak dan menimbulkan perbalahan di kalangan rakyat Malaysia

“Kepada semua umat Islam di Malaysia daripada apa jua latar belakang, kita haruslah menginsafi dengan agenda tajaan Barat ini.

“Kita perlu bersatu dan mendepaninya bersama.

“Kita mesti melihat segala permasalahan yang berlaku di Malaysia dengan jiwa yang besar dan bersedia untuk bersepakat bagi memertabatkan Islam dan masa depan umat,”

-PenaBiru

No comments

Powered by Blogger.